berkuasa

13c

Wednesday, November 19, 2008

aku tak dapat banyangkan mereka yang mempunyai belas-belas adik beradik. kami yang ada 7 beradik nih pun dah macam anjing dengan kucing. sekejap ok, sekejap dah macam perang vietnam.
tapi kalau tak ramai adik beradik pun boring jugak. asyik berlaga bahu dalam rumah, balik-balik muka itu jer. kalau ada ramai nih boleh jugaklah buat tag team gusti.
antara perkara yang buat aku tensen bila adik beradik lebih 5 orang nih adalah perebutan bilik air. semua guna ikut sedap dorang jer, tak pikir pasal orang lain nak pergi kerja. bila bab bilik air bersih semua berebut nak guna tapi bila suruh atau giliran basuh bilik air, semua buat bodoh macam batu jer. hampeh.
aku kadang-kadang terpikir nak jer tukar pintu tombol toilet tuh supaya semua orang tak payah berebut nak masuk toilet. dan aku akan menjadi raja kerana memegang kunci pintu toilet.
heheheheh, jom cepat buat baik dengan aku. hahahaha

13 comments:

  1. haha... aku adk bradik 6 org. sume laki. tp keje bersih toilet tu jatuh kat yg no 2. tiap sorg ada tugas lain2. lg senang...

  2. mcm tu pulak..senang apa kata gali telaga kat blakang umah patu smua mandi jea kat telaga..x yah nk rebut2 toilet lagi..hehhee..

  3. 7 dalam 1

  4. aku ada 11 adik beradik.9 pompuan,2 lelaki.aku no 10.abg aku no 2.bab2 kerja rumah ni boleh kata bukan masalah besar sangat sebab ...9 pompuan! takkan takleh settle.

    tapi bab kerja keras,aku la yg jadi mangsa.

    apapun,aku suka adik beradik ramai. time raya, orang tak berani singgah,tengok selipar dan kasut kat tangga je dekat 20 pasang...ngeri! haha

  5. uh! mesti ko kene standby det raya banyak2 untuk becoming anak sedara2 ko nanti...


    uh! pening beb!

  6. lu bagi sub kat kontraktor melayu dieorg boleh bikin satu kaunter jage depan tandas lu tau...

  7. biasalah. bila dah berumur mesti semuanya ok.

    :D

  8. masuk la 2 org sekali... he he.

  9. hehehhe!

    mesti havoc kan?

    saya ada 5 adik beradik!
    itupun dah macam WW2 dah ha :)

  10. sultan : wah, bagus nih dapat job delegation yg sesuai

    Qaseh Darwisy : hehehe. kami semua adalah pemalu

    goth : yeah baby. gang bang

    j or ji : yeah,adik beradik ramai memang happening time raya beb !!

    jot : itulah memang horror

    apek terror : hhehehe. yer la tuh

    weed and bandages : takut cuma dorang tak berubah jer

    tasikmerah : hahaha. sumbang mahram nih

    one love : memang havoc

  11. hek eleh. ader ke komen adik beradik sendiri. ntah2 dia pun sama...hahaha

  12. aku ada 6 adik beradik juga...time kecik kecik semua macam anjing ngan kucing tapi bila dah besar ni semua ngam macam kawan-kawan sudah...

  13. aku ada 4 orang adik-beradik.dulu2 masa kecik mmg tetiap ari gaduh.mak aku pun tensyen.haha...

    dh besor nih tak gaduh dah.siap pinjam duit pastu buat2 lupa.plg best dulu tag team.2 lwn 2.oh ya,kami suma laki2.hero.mmg pening kepala mak aku.

Pari Pari 7 Beradik © 2008 Blog Design by Randomness