cinta itu buta dan boleh membutakan

4c

Friday, November 14, 2008

aku seorang manusia yang lewat 20-an. dalam percintaan aku agak loser. sering tewas dalam percintaan yang kadang-kala buat aku tak tidur malam. aku mengaku aku jadi bodoh kerana cinta. aku dah malas bercinta. aku jugak sudah malas nak mencari cinta. kata orang, biar cinta datang sendiri. tapi cinta boleh ker datang sendiri tanpa perlu kita mencari cinta?

dulu memang aku ada cinta. tapi cinta aku yang dulu itu sudah tipu aku. aku tertipu dengan cinta. tertipu dengan kelembutan cinta dan kesyahduannya. sehingga aku terjerat oleh cinta. cinta tinggalkan aku terkontang-kanting. macam anjing kurap yang mengharapkan simpati para manusia di tepi jalan. aku diludah kerana cinta. kerana cinta aku dulu telah menghancurkan aku. aku mula benci dengan cinta. aku diduakan kerana cinta. aku tidak dpandang sebelah mata pun bila cinta temui cinta baru. cinta itu gila. atau aku yang gilakan cinta.

cinta buat aku sesak nafas.

4 comments:

  1. cinta apa yang kau cari?

  2. tapi cinta boleh ker datang sendiri tanpa perlu kita mencari cinta?

    boleh. tunggu je kat rumah. nanti dia mari.

  3. farah : cinta hakiki

    poyotitos : hehehe. tunggu sampai berjanggut

  4. aku pun agak loser gak dlm cinta nih...dan skg sdg mencari...masalahnya baru nak ajak kuar pun tanak,mcm mana nk cari cinta kan..hahaha.

Pari Pari 7 Beradik © 2008 Blog Design by Randomness